شرکت والا اندیشان وطن

خانه شرکت والا اندیشان وطن

شرکت والا اندیشان وطن با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، طراحی، مشاوره و اجرای سیستم‌های تهویه مطبوع و سردخانه‌ای و همچنین ارتقاء و توسعه سطح بهروری با حداقل مصرف انرژی، نماینده انحصاری تجهیزات تهویه مطبوع برند محبوب و خوش آوازه TOYO-Ac  با تکنولوژی منحصر به فرد ژاپن در خاورمیانه می باشد. این شرکت توسط تعدادی از مهندسین جوان، مستعد، با تجربه و دانش‌آموخته دانشگاه‌های معتبر تاسیس شد که با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و آموزش دیده، پروژه‌های بسیاری را در زمینه سیستم‌های تهويه مطبوع ساختمان‌های تجاری، اداری، مجتمع‌های مسکونی بزرگ، هتل‌ها و به ویژه اکثر بیمارستان‌ها در سراسر کشور را با موفقیت به انجام رسانيده و رزومه بسیار خوبی را در کارنامه خود دارد. رزومه ۱۵ ساله این شرکت نشانگر این مطلب است که زمینه فعالیت شرکت والا اندیشان وطن فقط صرفا بازرگانی نبوده و با تجربه‌ای چندین ساله نسبت به فروش و خدمات پس از فروش بهترین برندهای موجود در کشور اقدام نموده است. از مهمترین افتخارات این شرکت گردهم آوردن مهندسان جوان، از دانشگاه‌های معتبر کشور در این مجموعه که این امر باعث افزایش سطح علمی و فنی شرکت مطابق با جدیدترین تکنولوژی روزدنیا شده است. به جرات می توان گفت شرکت والا اندیشان وطن دارای قویترین مجموعه خدمات پس از فروش سیستم‌های تهویه مطبوع بیمارستانی، صنعتی و سردخانه‌ای به صورت بیست و چهار ساعته در کشور می باشد. مهمترین هدف این شرکت عرضه محصولاتی با کمترین مصرف انرژی و بالاترین بازده جهت بهینه سازی مصرف انرژی بوده و همیشه سعی و تلاش خود را در زمینه بهبود و اصلاح سطح بهره‌وری و خدمات بهینه شبانه روزی در طول این سال‌ها نموده است.

چرا TOYO-Ac؟ 

ارائه محصولات و خدمات با کيفيت و شناخته شده با تکيه بر کارکنان باانگيزه و نوآور که باعث بهبود زندگی مشتريان و مصرف کنندگان ملی و بين المللی و ارتقاء سطح رفاه مشتریان و کارکنان شده؛ به گونه ای که همگان TOYO-Ac با تکنولوژی ژاپن را با رشد پايدار، رهبری بازار، برندی قابل اعتماد و تعهد به ارزش‌های اخلاقی و مسئوليت‌های اجتماعی بشناسند. همچنین تلاش روز افزون برای اینکه جامعه، شرکت والااندیشان وطن نماینده انحصاری TOYO-Ac ژاپن در ایران را به ‌عنوان شرکتی معتبر، استقبال‌ کننده از تغيير و تحول، چابک، پويا، کارآفرين و ارزش‌گذار به حقوق اجتماعی بشناسد، صورت گرفته و بر مسئوليت‌های سنگين خود در ادامه راه نیز واقف است.

ارزش‌هاي سازماني:
  • مشتري محوري و ارتقا رضايت مشتريان
  • رعايت اخلاق و انصاف و ايجاد رابطه برنده – برنده با شركاي تجاري
  • توسعه سرمايه هاي انساني و دانايي محوري
  • مسؤوليت پذيري اجتماعي و حفظ پايدار منابع
  • توجه به جامعه و محيط زيست